ANYPOS100 9,7´+ EET-POS.cz
18 % 12 590
bez DPH

ANYPOS100 9,7´+ EET-POS.cz

  • Značka: Wintec for Axescard
  • Katalogové číslo:
  • Záruka: 12 měsíců
  • Cena bez DPH: 12 590 Kč
  • Cena s DPH: 15 234 Kč

Pokladní terminál „vše v jednom“, včetně pokladního SW EET-POS.cz.V hliníkovém korpusu je integrována tiskárna – 80 mm s řezačkou a zákaznický displej. Terminál byl vyvinut speciálně pro použití s pokladním software a je výsledkem desetiletí zkušeností s výrobou pokladen a jejich příslušenství.

S kapacitním dotykovým displejem velikosti 9,7 ", s OS Android.

Svojí kompaktní konstrukcí šetří terminál prostor a zároveň umožňuje snadnou instalaci, práci i správu. Jednoduché je připojení pokladní zásuvky, čtečky čárových kódů atd.

Dokonalý kapacitní dotykový panel poskytuje velké uživatelské pohodlí a to i díky tomu, že je možné si ho naklopit do správného úhlu pro práci. Vodovzdorná konstrukce odolá i polití.

Výkonný procesor zajišťuje hladký a rychlý běh aplikací, základní deska je navržena cíleně pro pokladnu, pro optimální práci s mnoha porty.

Terminál má moderní až umělecký design, povrch je kvalitní, dobře se udržuje a zajišťuje účinný odvod tepla. I proto je terminál bez ventilátoru, tudíž vhodný i pro náročnější prostředí. Absence ventilátoru snižuje spotřebu energie, podporuje vysokou spolehlivost.

ANYPOS100 má vynikající poměr kvality a ceny, je to ideální efektivní teminál pro použití v maloobchodu, v restauracích, v kavárnách…

EET-POS.cz je přehledná pokladní aplikace bez paušálů - bez měsíčních poplatků.

Nehraje si na žádné složitosti, používá jasně a logicky to, na co jsou pokladní zvyklí z „tlačítkových“ pokladen, z běžného pokladního software.

Aplikace je „štíhlá“ – má nízké nároky na výkon HW a na datovou komunikaci.

Aplikace zcela odpovídá požadavkům EET a je vyvinuta pro české podmínky a české prostředí. Splňuje požadavky pro práci on-line i off-line.

Umožňuje „rychlý prodej“ jen zadáním částky k příslušnému zboží, nebo k sazbě DPH.

Zkušenost vývojářů aplikace z dalších trhů s evidencí tržeb je zárukou bezchybného fungování. Samozřejmostí je podpora uživatelů – www.pokladnapodnikatele.cz/podpora. Aplikace EET-POS.cz je navržena speciálně pro zařízení s malou velikost obrazovky, ale k obyčejnému tabletu je možno připojit přes hub USB klávesnici, nebo číselnou klávesnici - prostřednictvím Mikrodocku (www.pokladnapodnikatele.cz/mikrodock).

Stejně je možno připojit USB tiskárnu, USB čtečku čárových kódů, zákaznický displej, váhy…

To vše bez nutnosti ztrácet čas s nastavováním drahých Bluetooth zařízení.

Tím se z Vašeho tabletu stává kompletní, plnohodnotné prodejní místo za dobrou cenu.

Pokud chcete kompaktní pokladnu - aplikace je optimalizována i pro pokladní hardware „vše v jednom“ od Lynx a Wintec.

Práce s HW je důležitou, ověřenou vlastností aplikace - jednoduché je nastavení tiskárny, bez které není možný prodej dle EET.

  • Nápověda - kompletní popis - nápovědu naleznete vždy stisknutím na logo EET-POS v pravém horním rohu
  • Rychlá nápověda - v prodeji ji otevřete stisknutím na logo „Správa účtenek“ v levém horním rohu. Zde je přehled všech povelů pro práci v prodeji.

Prodej - aplikace umožňuje prodeje zboží, nebo služeb:

  • prostřednictvím výběru ze seznamu zboží
  • prostřednictvím kódu zboží
  • klávesami „rychlá volba“ - nejčastější zboží
  • čtečkou čárových kódů (i USB)

Dále jsou k dispozici funkce:

  • mazání položek, storno účtenky
  • tisk poslední účtenky
  • sleva nominální, nebo procentuální (totéž jako přirážka)
  • různé způsoby úhrady (hotovost, karta, stravenky, dárkové poukázky)
  • informace o hotovosti k vrácení zákazníkovi
  • poznámky k prodeji (např. číslo výrobku pro záruku), poznámky ke způsobu úhrady
  • přidání zbožové položky přímo při práci v prodeji
  • přijetí a naskladnění zboží (v seznamu zboží, nebo v dokumentech)
  • práce se zbožovými skupinami
  • příjem, výdej hotovosti


V aplikaci nenajdete žádné složitosti, ani komlikovaná nastavení, jednoduchost a rychlost jsou základní charakteristikou.

Nastavení:

  • EET - vložíte jméno poplatníka, číslo provozovny, pokladny a jednoduše nahrajete certifikát. Hotovo.
  • Pro správnost nastavení a Vaše pohodlí je možno vybrat práci v běžném, zjednodušeném, nebo v testovacím režimu.
  • Uživatelé - jednotlivým pokladním přidělíte práva, k používání funkcí pokladny
  • Tiskárna - výběr tiskárny v systému
  • V menu tiskárny si také libovolně nastavíte texty pro tisk na Vaše účtenky.
  • Jiná nastavení - nastavení skladu, práce s váhami, slevové karty, množstevní slevy, zaokrouhlování, poznámky a další podrobná nastavení (nepovinné)
  • Nastavení vzhledu a používaných tlačítek - základní je výběr ze dvou motivů - pro běžnou práci a pro práci v šeru ( např. bar…) K jednotlivým motivům je možno si přidat práci s klávesami rychlé volby, popisy tlačítek, zvolit si tlačítka jednobarevná, nebo barevná (dle jejich funkcí) atd.
  • Možnost importu seznamu zboží
  • Backup / restore dat v aplikaci

Přehledy, reporty:

  • Přehledy operací
  • Přehledy dokumentů, účtenek, zboží, pokladních …
  • Denní přehled – uzávěrka (vynulování)
  • Aktuální přehled
  • Export Z-reportu

Provedení HW, technický popis:

ANYPOS100 1322C - 9,7

  • CPU: Quad Core ARM A9 1,4 GHz
  • Android 4.2.2
  • Paměť: 1GB DDRIII
  • Flash Disk: 8GB eMMC
  • Ethernet: 1x 10/100M
  • LCD: 9.7″ TFT(1024x768)
  • Projective Type Capacitive Touch
  • Zákaznický displej – 2x20 LCD (160x32 Graphics)
  • WiFi - IEEE802.11b/g/n
  • Napájení: +24V DC adaptor
  • Rychlost tisku: 170mm/s
  • Automatická řezačka: ano, 500,000 x
  • Velikost papíru (mm): 79,5 x 80
  • Interfaces: 3 x USB, 1 x RJ45, Drawer(pokladní zásuvka),
  • 1x 12V out, 1xAudio, 1xUSB OTG, 1xHDMI